14 ključnih lastnosti, ki jih mora imeti odličen vodja dogodkov!

V življenju je res veliko stvari, ki jih je lažje početi, kot organizirati dogodke. To so kompleksne aktivnosti, ki od vodje dogodkov zahtevajo vrsto organizacijskih in vodstvenih sposobnosti. V tem zapisu se želim osredotočiti na vodstvene sposobnosti, ki jih mora imeti vsak odličen vodja dogodkov. Za uspešno izvedbo dogodka je skoraj vedno potrebno timsko delo in za najboljši rezultat (odličen dogodek) mora biti vaša ekipa dobro vodena.

Poglejmo torej katerih 14 lastnosti, mora imeti odličen vodja dogodkov.

  1. Navdihujoč vodja usmerja, podpira, motivira in zagotavlja rezultate.
  2. Spodbuja timsko delo, saj je eden od največjih izzivov s katerimi se sooča vsak vodja dogodka, ustvarjanje pravega občutka za timsko delo med pogosto ločeno skupino ljudi: ekipa mora delovati v odličnem timskem duhu in z močno željo po uspešni izvedbi dogodka.
  3. Spodbuja učinkovito dvosmerno komunikacijo, zaradi katere se ekipa na dogodku počuti vključena, cenjena in predana cilju.
  4. Določa smer delovanja in jo sporoča s strastjo, energijo in prepričanjem, z drugimi besedami, vodja prireditve je tisti, ki navdihne sodelavce, da mu sledijo in se zavežejo k uspehu. Ne pozabite, da je samo ena stvar bolj nalezljiva od navdušenja in to je pomanjkanje navdušenja - bodite "pripravljeni" za svoj dogodek.
  5. Dela to kar govori, saj odlični vodje prireditev dajejo zgled.
  6. Skrbi za sproščeno vzdušje, saj takrat še tako stresne situacije lažje premagamo.
  7. Gradi zaupanje ekipe tako, da odprto, iskreno in pošteno komunicira.
  8. Ne zamuja na sestanke ekipe, še več pride prvi in je na sestanek dobro pripravljen s konkretnimi navodili.
  9. Postavlja visoke standarde delovanja, zna pohvaliti, je odločen, skrben in upošteva predloge ekipe.
  10. Spodbuja ustvarjalnost in inovativnost, podpira ekipo tudi takrat ko se zgodi kakšna neljuba napaka. Zakaj? Zato, ker na takšen način ekipa pridobiva na samoiniciativnosti in samozavesti. Organizacija dogodkov ni enostaven posel. Velikokrat se zgodi, da kakšne zadeve delate prvič in prav zato želite, da skupaj z ekipo premikate meje kreativnosti. Napake se bodo dogajale, ampak tudi tako boste kot ekipa rastli in se razvijali.
  11. Je vedno na voljo za reševanje težav. Na vaših dogodkih se bo dogajalo marsikaj! Ljudje bodo pozabljali stvari, delali neumnosti. Včasih to ne bo vaša krivda, vendar bo pa zagotovo vaš problem. Bodite pripravljeni na to!
  12. Sprejema težke odločitve. Morali se boste soočiti s težkimi ali neprijetnimi situacijami - to je del vašega dela. Zavedati se boste morali tudi veščin sklepanja kompromisov, saj jih boste morali prakticirati v celotnem procesu načrtovanja prireditev.
  13. Ceni in priznava delo svoje ekipe. Ne pozabite, da je beseda "hvala" najbolj slabo uporabljeno motivacijsko orodje - veliko ga uporabljajte! Pomaga tudi pripravljena zaloga čokolade in kave!
  14. Vključuje ekipo dogodka v vse zadeve, saj morajo člani ekipe razumeti, kaj želite doseči, zakaj to počnete in kakšno vlogo bodo imeli pri tem.

 

Moje dolgoletne izkušnje organiziranja prireditev so mi pokazale, da boste nekatere od teh spretnosti zlahka obvladali: postale vam bodo samoumevne, druge pa boste morali razviti ali si poiskati pomoč. Morda ste že opazili, da se te lastnosti verjetno ne razlikujejo od tistih, ki jih izkazujejo današnji veliki vodje.

Najpomembnejši nasvet za vodenje: Vedno ravnajte z drugimi tako, kot želite, da oni ravnajo z vami.

Biti vodja dogodka je precej zahtevno delo, se vam ne zdi?

V kolikor potrebujete pomoč pri organizaciji vašega naslednjega dogodka, smo vam na razpolago – info@nikina.euNIKINA EVENTS.

  

Nina Kokelj - organizatorka dogodkov