6 idej kako s poslovnim dogodkom izrazite zahvalo vašim obstoječim strankam.

6 idej kako s poslovnim dogodkom izrazite zahvalo vašim obstoječim strankam, in tako poskrbite, da z vami sodelujejo še naprej.

 

Stranke so potrebne za uspeh podjetja. Odlična storitev ali izdelek ne pomeni nič, če ga nihče ne želi kupiti. Zato morajo biti lastniki podjetij hvaležni svojim strankam.

Bonus je, da pokažete spoštovanje do svojih strank, da se bodo vračale in da bodo o vaših izdelkah ali storitvah povedali drugim. Prizadevanja za spoštovanje strank bi morala biti smiselna, nepozabna, iskrena, nepričakovana in cenovno ugodna. Eden od načinov, da se zahvalite svojim strankam, je, da jih povabite na dogodek. Tu je seznam najboljših idej o dogodkih za spoštovanje strank, ki jih lahko uporabite pri organizaciji vašega naslednjega dogodka. 

  1. Pomagajte svojim strankam, da se naučijo nekaj novega

Eden najboljših načinov, da svojim strankam povrnete denar, je, da jih bolje obvestite o svojem delu, da se lahko bolje odločajo. To vam daje priložnost, da svojim strankam pokažete, kako dobro ste seznanjeni z določeno temo. V zameno se bo stranka počutila bolj izobraženo in vašemu podjetju bolj zaupala, ko gre za izdelke ali storitve, povezane s tem področjem.

Na primer, če prodajate slike, lahko svojim strankam ponudite brezplačen tečaj barvanja, če pa ste podjetnik, bi lahko imeli delavnice, ki druge poučujejo o lastništvu podjetja.

Razmislite o gostovanju brezplačnih delavnic in povabite svoje stranke, da se jih udeležijo. To lahko služi tudi kot trženjska strategija, če vaše stranke povabijo prijatelje in znance, ki bi lahko našli vrednost v informacijah.


Dogodek BBBio - BIODROGA

 

  1. Organizirajte preprost dogodek, da skupaj s strankami preživite kakovosten čas

Za nekatera podjetja je kakovost boljša od količine. Medtem, ko lahko velik dogodek privabi veliko ljudi, boste morda želeli preživeti čas le z nekaj ključnimi strankami. Upoštevajte število ljudi, ki se jim želite zahvaliti kot lastnik podjetja, in kakšen obseg dogodka bi morali načrtovati.

Nekatera podjetja organizirajo celovečerne dogodke za svoje stranke, na katerem gostje med sabo mrežijo in na tak način gradijo svoje blagovne znamke in podjetja.

Druga podjetja pa naprimer svoje stranke odpeljalo v razkošno restavracijo, kjer se lahko udeleženci pogovorijo in uživajo ob dobri hrani. Oba dogodka sta lahko dragocena za stranke, čeprav se razlikujeta glede na stroške in stopnjo vloženega napora.

Če si vzamete čas za sedenje in poslušanje strank o njihovem življenju, je lahko koristno tudi za vaše podjetje. Ne samo, da boste svojim strankam pokazali, da cenite njihovo mnenje, lahko tudi pridobite vpogled v to, kako jim je lahko vaš izdelek ali storitev bolj v pomoč.

 

  1. Organizirajte zabavo za vaše stranke 

Drug preprost način, da izrazite svojo hvaležnost, je, da svojim strankam priredite zabaven dogodek z pripravo epske zabave. Ta dogodek lahko organizirate na svojem poslovnem mestu ali razmislite o najemu prostora za dogodke. Tak dogodek ni nujno, da je drag ali velik, če si ga ne morete privoščiti. S preprosto pogostitvijo, nekaj steklenic vina in nekaj sira,  lahko pripravite kvalitetno druženje. V kolikor se večja in bolj razkošna zabava bolje ujame z vašo blagovo znamko, razmislite o tovrstni organizaciji. Vedno pa lahko preizkusite več oblik dogodkov, da vidite, kateri so vašim strankam najbolj všeč.

Na tak dogodek lahko povabite nove stranke in tudi svoje zveste stranke. Kot navaja LiveAgent.com, zveste stranke kupujejo 90% pogosteje in porabijo 60% več na transakcijo. Zato je to odlična priložnost za vaše zveste stranke, da uživajo in medsebojno komunicirajo.

Zabava ob otvoritvi prostora za dogodek NIX Event Venue

 

  1. Priredite piknik ali aktivnosti v naravi

Morda želelte prirediti zabavo, da bi se zahvalili svojim strankam, vendar v vaših poslovnih prostorih nimate dovolj prostora ali pa dovolj proračuna za najem prostora za dogodke. Če je temu tako, razmislite o pripravi piknika, kjer lahko povabite stranke in njihove družine, da z vami preživijo zabaven dan. Ena od glavnih prednosti prirejanja piknika je, da lahko najdete prostor po ugodni ceni.

Če ne želite iti v park, razmislite o prirejanju piknika kar na parkirišču vašega podjetja. Vonj dobre hrane in dogajanje na vašem dvorišču bosta pritegnila ljudi, kar bi vam lahko omogočilo, da pridobite nove stranke, hkrati pa se zahvalite obstoječim.

Tovrsten dogodek hvaležnosti strank je odličen, ko se vreme segreje in ljudje želijo oditi iz hiše. Poleg tega je to še ena priložnost za sodelovanje z drugimi lokalnimi podjetji, kot so restavracije, ki lahko zagotovijo hrano za vaš dogodek.

Prijeten ambient v naravi za pogostitev poslovnih partnerjev

 

  1. Zagotovite svojim strankam VIP obravnavo

Vsak se želi počutiti posebnega, zato za en dan postavite rdečo preprogo in se svojim najboljšim strankam zahvalite za njihovo poslovanje. Za nekatera podjetja to lahko pomeni rezervacijo sedežev na športnem dogodku za njihove vrhunske stranke. Za druga podjetja bi to lahko pomenilo ponujanje brezplačnih nadgradenj ali brezplačnih dodatkov za vikend -odvisno od panoge podjetja.

Poglejte svoje stranke in razmislite, kako bi se počutile cenjene in kako bi bila ta vrednost povezana z vašim podjetjem. Njihovim potrebam lahko ugodite tudi tako, da jih pozdravite na vratih in jim ponudite pijačo. Poskrbite, da je sodelavec vedno na voljo za pomoč vsaki stranki brez čakalnih dob. Ko stranka opravi nakupovanje, naj bo pri roki sodelavec, ki bo strankam pomagal prenašati torbe do njihovega avtomobila.

Morda boste celo razmislili, da bi vsako leto priredili »VIP dogodek« kot dogodek zahvale za stranke. Za tovrstne dogodke dobro razmislite o lokaciji dogodka, da se bodo vaše stranke počutile dobro, sproščeno in lepo obravnavane. Primer prostora za dogodke s prijetnim ambinetom in vrhunsko postrežno storitvijo – NIX Event Venue.

 

  1. Organizirajte dogodek in obdarite vaše najboljše stranke

Druga alternativa prirejanju zabave je dogodek, na katerem vašim najboljšim strankam razdelite darila. To so lahko malenkosti ali bolj dragocena darila v znak vaše hvaležnosti, ki jih stranke lahko uporabijo za izboljšanje svojega poslovanja ali življenjskega sloga.

Ko razmišljate o različnih darilih za hvaležnost strank, poiščite nekaj, kar se ujema z vašo blagovno znamko, pa tudi nekaj, nad čimer bodo stranke navdušene. Ta darila lahko vključujejo logotip vaše dejavnosti, na primer na steklenici vode ali na torbici. Izbrati morate darila, zaradi katerih bodo vaše stranke pomislile na vaše podjetje, ko ga vidijo v vsakdanjem življenju. V zdravilišču bi lahko na primer razdelili losjon za roke ali piling za stopala, ki ga lahko stranke uporabijo doma. To ima tudi dodano tržno vrednost, saj stranke ob vsaki uporabi darila pomislijo na zdravilišče.

Vaša darila za stranke ne bi smela biti draga, vendar morajo zagotavljati dovolj vrednosti, da jih stranke želijo prejeti in uporabiti.

 

Za pozornost vaših strank se je potrebno truditi vsak moment in s prirejanjem poslovnih dogodkov, s katerimi pokažete hvaležnost vašim kupcem, ste na pravi poti, da vam stranke ostajajo zveste.

Že veste s kakšnim dogodkom boste presenetili vaše zveste stranke? Če nimate idej ali želite pomoč pri organizaciji vašega naslednjega dogodka, smo vam na razpolago – info@nikina.euNIKINA EVENTS.

  

Nina Kokelj - organizatorka dogodkov