6 razlogov zakaj bi podjetja morala organizirati korporativne/poslovne dogodke

Dogodki, ki smo jim bili priča v zadnjih dveh letih, so prinesli veliko pomembnih spoznanj. Eno izmed teh je bila tudi ta, kako zelo pomembno vlogo ima druženje. To velja tudi za druženje s sodelavci v podjetju. Opažam, da se podjetja v zadnjem časi vedno bolj odločajo za korporativne dogodke, kar toplo pozdravljam.

Mogoče ste pomislili: »Zakaj bi zapravljali denar za korporativni dogodek podjetja, če pa vsi napovedujejo težke čase?« Ravno zato, težki časi zahtevajo usklajeno ekipo, ki ve kakašna je vizija podjetja, kakšne cilje ima podjetje in kako se bo podjetje odzivalo na morebitne izzive in težave na trgu. Korporativni dogodek še zdaleč ni samo zabava in druženje. Je bistveno več kot to. Uspešna podjetja se tega zavedajo in se trudijo, da vsaj trikrat na leto organizirajo takšen dogodek.

 

Kaj vse lahko z organizacijo takšnega dogodka dosežete in tudi na takšen način prispevate k uspehu podjetja:

 

Izboljšate kulturo podjetja

Takšni dogodki so odlična priložnost za povezovanje in usklajevanje vaše ekipe. Zaposlenim na takšen način ponudite priložnost za komunikacijo, ki je bolj na osebni ravni in grajenje  odnosov s sodelavci iz drugih oddelkov, za katere morda prej niso imeli priložnosti. Če zaposleni nimajo priložnosti, da bi se videli ali spoznali in spoštovali drug drugega, je težko učinkovito sodelovati. Kako pogosto se vaša marketinška ekipa druži s tehnično ekipo? Ali pa prodajna ekipa z oddelkom financ? Kultura podjetja ne obstaja, če se vaši zaposleni med seboj ne poznajo! Takšni okrepljeni odnosi pa koristijo celotni organizaciji v smislu morale, produktivnosti, lojalnosti in motivacije zaposlenih.

 

Poskrbite za povezovanje in grajenje odnosov

Korporativni dogodki spodbujajo sodelovanje med zaposlenimi iz različnih oddelkov. Spodbujajo produktivne pogovore in omogočajo, da se ljudje bolje spoznajo, kar posledično spodbuja ustvarjalnost. Ti pogovori so odlična priložnost, da vaši zaposleni na stvari pogledajo drugače. Če podjetje pogosto organizira korporativne dogodke, na katerih se vsi zberejo, to pomeni priložnost za mreženje in medsebojno spoznavanje, kar spodbuja večje spoštovanje in čustveno inteligenco. Krepitev komunikacijske verige je lahko samo dobra stvar!

 

Izboljšate moralo v podjetju

Znano je, da boljše, kot je počutje na delovnem mestu, manj je odsotnosti zaposlenih in tudi zvestoba podjetju je temu primerna. Če podjetje vlaga v svoje zaposlene, so takšna skupna druženja zagotovo velik plus. Zaposleni se počutijo posebno, srečno in kot sestavni del organizacije. Pa tudi motivacija se dvigne na višjo raven. Raziskave kažejo, da so podjetja, ki so organizirala poslovna srečanja, trikrat bolj produktivna od tistih, ki tega ne počnejo.

 

Praznujete uspehe

Po mnenju antropologinje in izvršne direktorice Judith Glaser praznovanje uspeha v možganih spodbuja občutke vključenosti, inovativnosti, hvaležnosti in sodelovanja, ki utirajo pot ustvarjalnemu razmišljanju, mirnejšemu delovnemu okolju, večji osredotočenosti in odpornosti na stres - tudi v obdobjih velikega pritiska. Ljudje smo po naravi družabna bitja, zato ni naključje, da podjetja imenujemo organizacije in družbe, v katerih je napredek odvisen od sodelovanja številnih ljudi. Praznovanje je temelj družbenega povezovanja: je eden od načinov, kako prepoznamo pripadnost skupini ali kulturi. Če so vam všeč zvesti zaposleni in močna delovna kultura, je čas, da izboljšate svojo igro praznovanja.

 

Spodbudite ustvarjalnost

Ustvarjalnost članov ekipe v rutinskem vzdušju pogosto lahko privede do stagnacije. Pogovor ali sodelovanje z drugimi zaposlenimi, ki delajo na drugih projektih in v drugih oddelkih zunaj formalnega okolja, jim pomaga pri razmišljanju izven okvirov.

 

Pripravite ekipo za nove cilje

Korporativni dogodki lahko služijo kot način, da se ekipa »napolni« po stresnem četrtletju ali letu. Takšne dejavnosti so potrebne, da zaposlene spodbudijo k nenehnemu doseganju rezultatov.

 

Preden zaključim, pa še par hitrih nasvetov za organizacijo korporativnega dogodka:

  1. Prepričajte se, da ima dogodek jasen namen
  2. Določite datum dogodka
  3. Določite proračun dogodka
  4. Določite roke za pripravo projekta
  5. Določite splošno temo dogodka
  6. Izberite lokacijo
  7. Pripravite urnik dogodka
  8. Začnite oglaševanje dogodka

 

Nimate idej, kako bi organizirali uspešen korporativni dogodek?

Veliko je možnosti, lahko pripravite team building, konferenco, okroglo mizo, naredite predstavitev novega produkta. Možnosti je ogromno. Pogovorimo se. Predstavite nam svoje zamisli, izzive, cilje in proračun, mi pa bomo dodali strokovno znanje, svojo ustvajalnost, dobre ideje in vire za uresničitev vaše vizije.

Primeren prostor s čudovitim ambientom in dobro energijo za poslovne dogodke - NIX EVENT VENUE

 

V kolikor potrebujete pomoč pri organizaciji vašega naslednjega dogodka, smo vam na razpolago – info@nikina.euNIKINA EVENTS.

  

Nina Kokelj - organizatorka dogodkov