6 dejavnosti, ki bodo prebile led in zbližale obiskovalce Vašega dogodka

Običajno se ljudje poslovnih dogodkov udeležijo, da 'mrežijo' in s tem razširijo svoja poznanstva. A ker so nekatera podjetja zelo velika, predstavlja ustvarjanje novih povezav velik izziv za kar nekaj ljudi.

Ne dovolite, da se udeleženci Vašega dogodka zapletajo v nerodne in neprijetne pogovore –namesto tega pripravite različne dejavnosti, ki bodo spodbudile ustvarjanje pristnih medsebojnih povezav. Tukaj je predstavljenih le nekaj idej kako!

  1. Pripovedovanje zgodb

Ena izmed bolj enostavnih in priljubljenih dejavnosti. Prosite obiskovalce, da se razdelijo v manjše skupine in pripravijo kratko zgodbo, ki jo bodo delili z ostalimi. Uporabite iztočnice kot ''Povejte nam, kdaj ste nazadnje navdušili sodelavce in kako?'' ali ''Kako vam je vaša prva zaposlitev pomagala, da pridete do tja, kjer ste danes?''.

  1. Hitro mreženje

Dejavnost podobna hitrim zmenkom. Obiskovalci naj se razdelijo v pare, po možnosti z nekom, ki ga še ne poznajo. Nato jim dajte 2 do 3 minute časa, da se spoznajo ter si izmenjajo podatke in kontakte. Po pretečenem času naj si najdejo drug par in tako se igra lahko nadaljuje, dokler ne zmanjka novih parov.

  1. Anketa občinstva

Če udeležence Vašega dogodka težko razdelite v manjše skupine, je ta dejavnost kot nalašč za Vas. Različne aplikacije omogočajo digitalno anketiranje preko mobilnih telefonov in interaktivno odgovarjanje na vprašanja, ki se pojavljajo na velikih zaslonih ali projektorjih. Tako lahko gostje dogodka izvejo veliko drug o drugem tudi brez neposrednega stika.

  1. Igra iztočnic

Izmislite si različne iztočnice, ki naj jih udeleženci dogodka nadaljujejo in s tem razkrijejo nekaj zanimivega o sebi. Lahko se nanašajo na določeno temo ali so čisto naključne kot ''Prvi album, ki sem ga kupil, je bil..'' ali ''Najboljši način, da se sprostim je...''

  1. Preblisk idej

Dejavnosti s katerimi prebijamo led niso namenjene zgolj temu, da ljudje preženejo sramežljivost, ampak služijo tudi kot način kreativnega razmišljanja in razvijanja idej. Udeležence spodbudite, da v skupinah razpravljajo o različnih vprašanjih, ki bodo spodbudila medsebojno sodelovanje.

  1. Izumljanje besed

Še en zanimiv način s katerim lahko spodbudite kreativnost udeležencev Vašega dogodka je izumljanje novih besed. Skupinam razdelite listke z različnimi predmeti kot ocean, mavrica, zvezda, drevo, hiša… Naj udeleženci sodelujejo pri razmišljanju o novih inovativnih imenih. To bo izzvalo vnaprejšnja prepričanja o predmetih in združilo ljudi na nepredvidljiv način.

Naštete dejavnosti Vam bodo na dogodku pomagale povezati ljudi in jim dati občutek, da v skupini neznancev niso osamljeni. So odličen način, da pritegnete pozornost ljudi in jih ''prisilite'', da se aktivno vključijo v dogajanje. Tako si bodo ljudje zaradi novo ustvarjenih poznanstev še dolgo zapomnili Vaš dogodek!

 

Primeren prostor s čudovitim ambientom in dobro energijo za poslovne dogodke - NIX EVENT VENUE

 

V kolikor potrebujete pomoč pri organizaciji vašega naslednjega dogodka, smo vam na razpolago – info@nikina.euNIKINA EVENTS.

  

Nina Kokelj - organizatorka dogodkov