HI TECH izvedba hibridnih in online dogodkov v prostoru za dogodke NIX Event Venue s prijetnim ambientom.

V sodelovnaju s produkcijo hišo DRUMLIFE in podjetjem BIROMAT v našem prostoru za dogodke NIX Event Venue predstavljamo nov produkt – HIBRIDNI DOGODEK, ki je primeren za izvedbo poslovnih dogodkov v trenutnih razmerah.

Gre za dogodke, katerih se gosti lahko udeležijo v živo z omejitvami glede na NIJZ priporočila in neomejeno število gostov online, za katere ravno tako poskrbimo, da so intereaktivno udeleženi na dogodku – tudi online gostje lahko med dogodkom postavljajo vprašanja, komentirajo in sodelujejo ter so tako vidni in slišani.

Prednosti Hibridnih Dogodkov:

  • Večja udeležba
  • Možnost deljenja in ponovnega ogleda predstavitev
  • Povezava z globalno publiko
  • Potreba po manjšem fizičnem prostoru
  • Prilagodljivost udeležencev – dogodka se lahko brez dodatnih stroškov potovanja in dragocenega časa udeležijo preko spleta
  • Varno mreženje in druženje po pripoločilih NIJZ

Poskrbeli smo za HI TECH izvedbo dogodka s pridihom domačnosti, ki ga daje NIX Event Venue ambient.

Drumlife prodkucija naredi online predavanje atraktivno skozi več oči.Kamera, zaslon, publika… vse to in še več ponujajo skozi streaming sistem, ki omogoča križno interakcijo med publiko v živo, govorcem in vsem udeležnim preko online platform. Hibridnim dogodkom dajejo nov pridih in z vami pišejo zgodbe po meri.

V sodelovanju s podjetjem Biromat imamo za hibridne dogodke v NIXu na voljo intereaktvne zaslone, ki omogočajo ogromno funkcij.  Pri izvedbi hibridnih dogodkov lahko služijo za vidnost online gostov, predvsem pa kot pomoč govorcem, ki ga lahko uporablja kot whiteboard, na katerem med predavanjem delajo zapiske. Po končanem dogodku lahko vsem udeležencem pošljemo predstavitev z vsemi zapiski.

Kateri dogodki so primerni za organizacijo HIBRIDNEGA DOGODKA?

  • Konference
  • Seminarji
  • Predavanja
  • Sestanki
  • Delavnice
  • Webinarji
  • Predstavitev novih produktov - stroritev

Za koga so primerni HIBRIDNI DOGODKI?

  • Podružnice mednarodnih podjetij v SLO, cca 60-70 zaposlenih
  • Podjetja, ki imajo premajhne sejne sobe, da bi lahko v tej situaciji zagotovila varno izvedbo sestankov
  • Podjetja, ki se redno udeležujejo sejmov – predstavitve produktov, storitev
  • Predavatelji

Zdaj je čas, da v novi realnosti organiziramo kvalitetne dogodke primerne trenutni situaciji!

 

Pošlji povpraševaje: POVPRAŠEVANJE