Kakšne vrste dogodkov lahko organizirate v vašem podjetju, da bi pritegnili pozornost vaših strank?

4 tipi poslovnih dogodkov, ki pomagajo pri ohranjaju dobrega odnosa z vašimi poslovnimi partnerji.

 

Organiziranje poslovnega dogodka lahko pomaga povečati zvestobo strank, hkrati pa krepi identiteto blagovne znamke in gradi močno vodstvo. Obstaja več stilov dogodkov, ki so primerni za različne vrste podjetij. Kakšne vrste dogodka boste organizirali je odvisno od panoge, ciljnega trga podjetja in poslovnih ciljev.

 

Če želite izbrati dogodek, ki uspešno pritegne vaše stranke, se morate vprašati: Kako bo dogodek koristil moji stranki ali poslu moje stranke? Ali bodo moje stranke skozi dogodek kaj prodale? Ali se bodo moje stranke na dogodku imele priložnost povezati z vodilnimi v določeni industriji? Ali bodo moje stranke uživale v dogodku?

 

  1. Sejmi in razstave

 

Sejmi in razstave ponujajo platformo za predstavitev novih izdelkov in predstavitev vaše blagovne znamke. Sejmi so na splošno dogodki B2B, ki strokovnjakom v industriji omogočajo krepitev ozaveščenosti o blagovnih znamkah med povezovanjem, razstave pa so namenjene podjetjem B2C in ponujajo platformo za spodbujanje prodaje in konverzij. Panoge, ki imajo od sejmov in razstav velike koristi, vključujejo gostinstvo, potovanja, tehnologijo, maloprodajo in kozmetiko.

 

  1. Svečana (Gala) večerja

 

Svečana večerja je večerni dogodek, ki vključuje večerjo za goste. Ta oblika dogodka je odličen način za olajšanje profesionalnega povezovanja v vaši industriji. Svečana večerja je na splošno poklicno praznovanje poslovnega dosežka, na primer obletnice ali življenjskega dosežka, dobrodelni dogodek in zbiranja sredstev. Običajno gre za dogodek s črno kravato in sledi določeni temi, ki vključuje zabavo, styling in govore.

 

  1. Simpozij

 

Simpozij vključuje skupino strokovnjakov, ki predstavijo določene teme, razpravljajo o trendih in predlagajo možne rešitve v okviru določene industrije. Organiziranje simpozija je učinkovita metoda za izgradnjo miselnega vodstva za vaše podjetje in je odličen način za vključevanje strank pri posebnih industrijskih vprašanjih.

 

  1. Podelitev nagrad

 

Podelitev nagrad za posebne panoge je zelo učinkovit način za pozicioniranje vašega podjetja kot vodilnega v industriji. Podobno kot slavnostna večerja tudi podelitev nagrad običajno vključuje večerjo, kateri sledi zabava, pijača in jih včasih organiziramo z določeno temo. Organizacija dogodka podelitve nagrad lahko pomaga pri razvijanju profesionalnega povezovanja v vaši industriji.

 

Kakšen pa bo vaš naslednji poslovni dogodek za vaše stranke?

 

Primeren prostor s čudovitim ambientom in dobro energijo za poslovne dogodke - NIX EVENT VENUE

 

V kolikor potrebujete pomoč pri organizaciji vašega naslednjega dogodka, smo vam na razpolago – info@nikina.euNIKINA EVENTS.

  

Nina Kokelj - organizatorka dogodkov