4 koraki do nepozabne zabave na vašem korporativnem dogodku

Želite, da bo vaš naslednji korporativni dogodek za udeležence razburljiv in nepozaben? Potem je ključnega pomena, da vanj vključite zabavni program. S pravim zabavnim programom naj si bo to poslovni dogodek, podelitev nagrad ali slavnostna večerja boste udeležencem pričarali nepozabno doživetje.

Ljudje si želimo izkusiti nenavadne stvari in ustvariti nepozabne spomine, hkrati pa bi o vsem tem radi obveščal svoje prijatelje na družbenih omrežjih. Zabavnega dogodka se bomo vselej spomnili in si zaradi njega blagovno znamko hitro in z naklonjenostjo priklicali v spomin.

Zabavni program je na korporativnih dogodkih dragocen prispevek, saj z njim:

  • pritegnete svoje goste
  • krepite pristne vezi med zaposlenimi
  • zaposlenim daste občutek, da so cenjeni, kar vpliva na dobro klimo v podjetju
  • ohranjate visoko raven energije na dogodku
  • pomagate gostom, da se osredotočijo na vsebino dogodka
  • povečate zanimanje za udeležbo na prihodnjih dogodkih
  • ustvarjate pozitivno kulturo podjetja
  • gradite na prepoznavnosti blagovne znamke

 

Kako se lotiti načrtovanja zabave na korporativnih dogodkih?

  1. Pripravite posebno doživetje

Živimo v svetu, v katerem so doživetja cenjena bolj kot kdaj koli prej. Izkustveno trženje v razcvetu. Nedavna študija je pokazala, da kar 72 % milenijcev raje porabi več denarja za doživetja kot za materialne stvari. Zakaj ne bi tega vključili tudi v dogodke in udeležencem pričarali nepozabno izkušnjo?

  1. Upoštevajte proračun

Zabavo vedno načrtujte glede na dani proračun. Z željo, da bi pustili močan vtis na udeležence, lahko zelo hitro vplivate na načrtovanje drugih bistvenih stvari dogodka. Načrtujte zabavo, ki si jo lahko privoščite in vedno dobro razmislite, kaj vse boste potrebovali za organizacijo zabave in ali to sovpada z vašo temo dogodka.

  1. Definirajte namen dogodka

Pri zabavi se zlahka prepustimo najnovejšim trendom. Tako lahko hitro pozabimo, kakšen cilj ima dogodek. Vedno imejte pred očmi, zakaj sploh organizirate dogodek? Vse, kar počnete, od hrane do zabave, mora podpirati vaše splošne cilje dogodka. Zabava naj dopolnjuje sporočilo in naj bo usklajena z dogodkom.

 

  1. Ne pozabite na profil udeležencev

Udeleženci so zelo pomemben dejavnik, ki ga moramo upoštevati pri izbiri zabave za poslovni dogodek.

Pri načrtovanju zabave si lahko pomagate z naslednjimi vprašanji:

  • Kdo so udeleženci na dogodku? (njihova starost, kulturno ozadje …)
  • Kakšno število udeležencev pričakujete?
  • Kakšne želje imajo?

Vsi ti dejavniki vplivajo na izbiro zabave. Pri izbiri zabave upoštevajte tudi, kaj imajo udeleženci na urniku pred in po zabavi, samo tako boste lahko izbrali primerno vrsto zabave.

Za navdih sem vam pripravila 10 nekaj ustvarjalnih idej, kako poskrbeti za odlično zabavo:

  1. Šov zanimivega mešanja koktajlov - koktajle imajo vsi radi, s šovom atraktivnega mešanja pa boste še dodatno navdušili vaše zaposlene, poslovne partnerje in pritegnili potencialne stranke.
  2. »Photo booth« - Photo booth je nepogrešljivi dodatek na poslovnih zabavah. Popestri prav vsako poslovno druženje z unikatnimi fotografijami, ki bodo vas in vaše sodelavce nasmejale še dolgo po poslovni zabavi. Poleg tega, da se bodo vaši udeleženci neizmerno zabavali, bodo slike podelili tudi na družbenih omrežjih – tudi na takšen način lahko poskrbite za prepoznavnost vaše blagovne znamke.
  3. Čarovnik - čarovnik lahko vaše goste navduši in navdihne z zanimivimi triki
  4. Standup komik – če želite poskrbeti za veliko smeha in dobre volje
  5. Karikaturist – dober karikaturist je lahko dobra popestritev dogodka. Sodobna tehnologija omogoča karikaturistom, da za risanje uporabljajo tablične računalnike in svoje risbe v realnem času lahko projicirajo na velik zaslon na dogodku.
  6. Mini igralnica - če na dogodku postavite mini igralnico z igralnimi avtomati in profesionalnimi krupjeji, je to enostaven način, da zagotovite zabavo za udeležence.
  7. Zanimiv plesni nastop - če želite spodbuditi udeležence in jih dvigniti s sedežev je plesni nastop, kjer lahko vključite udeležence odlična izbira.
  8. Imitator – komičen nastop, ki ga lahko povežete s svojo blagovno znamko
  9. Žongler, šov z ognjenimi kreacijami - ne glede na to, ali gre za požiralca ognja, plesalce z ognjem ali žonglerja, lahko nastopajoči vašemu dogodku dodajo nekaj srhljivosti in dramatičnosti. Seveda pri takšnih vrstah nastopov poskrbite za varnost.

Upam, da sem vam vsaj malo pomagala z nasveti za izbiro zabave na dogodku. Če pa ste še vedno v dvomih ali pa sploh ne veste, kako bi se lotili načrtovanja, vam z veseljem priskočimo na pomoč. Skupaj bomo pripravili nepozabno doživetje, o katerem se bo še dolgo govorilo.

 

Primeren prostor s čudovitim ambientom in dobro energijo za poslovne dogodke - NIX EVENT VENUE

 

V kolikor potrebujete pomoč pri organizaciji vašega naslednjega dogodka, smo vam na razpolago – info@nikina.euNIKINA EVENTS.

  

Nina Kokelj - organizatorka dogodkov